Oldalak

2018. május 21., hétfő

Hétvégi vigasztaló(?)

https://www.youtube.com/watch?v=v8aWI9EusAA&t=3s

és egy könyv,


régen olvastam. Valahol közük van egymáshoz, hogy évtizedek távlata a film ürügyén az emlékezetembe hozta. A filmet a hozzászólók egy része unalmasnak találta. Nekem nem az volt, bár lassan hömpölygő. Azóta forog bennem, hogy tegnap délután megnéztem. Valamiért nagyon felkavart, belém költözött.

Az írónő könyveit kedvelem, egy időben mindent elolvastam tőle, aztán elvesztettem. A könyve végén ott a pofon, az arculcsapás, a felrázás?

Aztán volt még egy film, ki-ki döntse el, melyik a jobb?

https://videa.hu/videok/film-animacio/lopott-szavak-the-words-http-filmlinkek.do.am-hW4Naosfy4pe3llV


 S hogy került elő az utóbbi film? Van egy közös szereplő a két filmben. Mert tegnap ismét "nagy napom" volt, délelőtt kiborítottam ill. a földre le a már ebédhez felaprított hagymát, szalonnát. Véletlenül, a fáradtság tette velem, a rosszullét.  Az agyam ott dobtam el, s kiabáltam, hogy már elegem van az állandó rosszullétekből.. Mindenből. Elegem is van. Elegem.

Legyen ma szebb napotok, s remélem nekem is az lesz.

7 megjegyzés:

  1. Legyen sokkal szebb, nyugodtabb, rosszullétektől mentes napod neked is!
    Tudom hogy ezzel nem vigasztallak meg, de nagyon sokat vagyunk a napokban ilyen állapotban, megvisel bennünket ez az időjárás. (Fogjuk rá! Legalábbis én ezt teszem.)
    Meg fogom nézni ezt a filmet. Köszönöm az ajánlást!

    VálaszTörlés
  2. Kívánom, hogy legyen jobb a napod! ♥

    VálaszTörlés
  3. Remélem a délutánom szebb lesz. S az időjárás az oka, bár ez sem kevésbé kellemetlen.

    VálaszTörlés
  4. Legyen jobb napunk, konnyebb..

    VálaszTörlés
  5. Tökéletesen megértelek. Remélem ma már könnyebb! A két filmből nekem a Lopott szavak tetszett jobban. Régi kedvencem.
    Megint jön az eső. Talán attól voltál rosszul. Mindig csodálom a lelkierőd. Sose adod fel és ezzel nekünk is utat mutatsz.
    Köszönjük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos Györgyi egyre kevésbé bírom, sok már. Azért biztató szavaid köszönöm. A kedvenc filmedet én is szeretem, de az első nagyon felkavart. A hölgy magárahagyottsága, nem számíthatott senkire. Viszont lett ereje kihúzni magát. Talán ezért.

      Törlés
  6. Na nekem nagy a restanciám olvasni valókban, annak ellenére, hogy folyton olvasok. Esze Dórától és a kortársaktól szinte semmit nem olvastam még, mert én könyvet már nem veszek, csak könyvtárból. Oda meg sose jutok el:-(

    VálaszTörlés