Oldalak

2018. május 13., vasárnap

Elfoglaltságok


 

 
 
 A kipirult pici pofi,imádtam








8 megjegyzés:

  1. Nagyon édes az unokád, és nagy öröm. Én legutoljára pénteken voltam együtt a 8 évessel, és feltehetően minden hétre jut majd egy-két találkozó ezután is. Felüdíti az embert.

    VálaszTörlés
  2. Tündéri ez a leányzó! Micsoda szuper képek! Persze egy ilyen bájos kislányról lehet is címlap fotókat készíteni.

    VálaszTörlés
  3. Én a kis kipirult piros pofiját szerettem A nagy munkákban, gyaloglásban, bogárfigyelésben.

    VálaszTörlés
  4. Tündéri. Imádom a természetességüket, az őszinte rácsodálkozásukat, s ezt visszaadják a képek is.

    VálaszTörlés
  5. Csodálatos képek!☺ Kívánok, további szép napot és hetet! ☺

    VálaszTörlés
  6. A gyermeki gondtalanság... a mozdulataiban, a szemében, a mosolyában.... milyen kár, hogy ez elmúlik....

    VálaszTörlés
  7. Mindhárom kislány más, ő valahogy gyakorlatias, játszik, de az esze ott van, ahol éppen tartózkodik pl. amit a felnőttek beszélnek. A nagy mesevilágban, tündérvilágban élt, a középső ügyes, másként.

    VálaszTörlés