Oldalak

2017. december 17., vasárnap

Fehér, de nem hó, mi az?


 

... s nyílik ezerrel...

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű és nagyon kedves! "Megkívántam!" Nekem még nincs ilyenem. Mindig találok beszerezni valót!

    VálaszTörlés
  2. Ha nem látnám, nem hinném...Megnéztem, én is látok pár pici hóvirág-levél-csücsköt...

    VálaszTörlés
  3. Hóvirág? Annak nyomát sem látom, ők nyílnak "csak". Mancóka szerezd be, oly kedves.

    VálaszTörlés
  4. na és honnan lehetne ezt a - ha jól olvastam - hunyort? lányom is próbál varázsolni a kertjükben, tegnap voltam nála, ő is próbál télen is megmaradó virágocskákat, több-kevesebb sikerrel. Mindenféle vállalati kidobásból származó áttetsző lapokból kreált a párja egy melegházat, paprikája-paradicsombokra terem, persze csak épphogy. Jó látni, ahogy ügyködnek minimális anyagi ráfordítással, sok idővel - már amennyi idejük marad, hajtanak ezerrel.

    VálaszTörlés