Oldalak

2017. április 16., vasárnap

A mai reggelen

hirtelen tudatosult bennem, hogy elfelejtettem készülni Húsvétra. Nincs dekoráció, nincs festett tojás, egyedül sonka van.   Gyakorlatilag nem készítettem húsvéti üdvözletet sem, s az már csak a folytatás, hogy lelkileg sem készültem fel.

Tán a sok rosszullét, kínlódás terelte el a figyelmem? Ha jobban lettem másra kellett az erőm?  Már nem is mondom, panaszkodásnak tűnik, pedig nekem meg kell élnem, s nem szívet röptető.

Lapozzunk. Korán keltem, mert ha 5-kor ébredek sajnos már nem tudok visszaaludni. Viszont egyszer csak "belenyomtak a földbe", mire felébredtem ismét már zápor után voltunk. Én is (ezek szerint), s a kert is. Nézzétek velem együtt e csodákat. Mondhatnám, ha már csak ez az öröm maradt, de ez így nem igaz. Ezek tényleg csodák!

















S hoznék egy kis csemegét. Sokszor írtam Murakami Harukiról,s az ő nagy zeneszeretetéről. Az ember szinte kereste a meghallgatás lehetőségét olvasás közben, oly kedvébresztően írt róla. Nos itt lehetőség nyílik belehallgatni kedvenceibe. Ahogy írom a bejegyzést ezeket hallgatom.

6 megjegyzés:

  1. Én is tapasztaltam,hogy az első másfél hétben a fizikai kínlódás közben másra nem maradt erőm. Aztán ahogy jobban lettem, úgy tudtam jobban figyelni a Húsvét lelki oldalára is.Nekem a filmek segítettek ebben.
    Csodás a kerted!!!!
    A madaras kövirózsás tál lukas? Mert ültetnék így én is, de nem jó,ha megáll benne a víz-gondolom.
    Azzal vígasztallak,hogy már az is nagy dolog,hogy úgy érzed,hogy lelkileg nem készültél fel az ünnepre. De nem biztos,hogy így van,csak talán másképpen,mint szoktál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mónika, még azokra sem tudtam figyelni, majd szétrobbantam, s nem beszélve a fizikaiakról. Már jobb.

      Törlés
  2. Na en vagyok a masik veglet, tul sokat keszulok, tul koran elkezdve.Majd most unnep utan fogom kipihenni magam:Tegnap megneztem a Mel Gibsin filmet, Passion of the christ..amikor megjelent nem tudtam vegignezni, nagyon sokkolt..Jo film.

    Szepek a viragaid, a kert..lassan mar mi is zoldulunk:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ágnes, ez most kimaradt nekem. Nézhettem volna filmeket, az sem ment. Van így néha,rossz.

      Törlés
  3. Megnyitottam Murakami kedvenceit, és amíg írok azt hallgatom. Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmem!
    Az esőcseppes virágokat nagyon szeretem, csodásak!
    Nekem is van Spirea japonica 'Goldflame' -em, nem tudok betelni a szépségével. Imádtam a kora tavaszi vöröses lombját.
    Az utolsó képen milyen növény van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képzeld van belőle, már s a spireából egy arany változatom is, csak kicsi még. Kíváncsian várom mi lesz belőle. Amit kérdeztél illatos fűszercserje. Ezek a virágai, s a növénynek, ha a leveleit megdörzsöljük van egy jellegzetes illata. Nagy kedvencem, de itt minden kicsi még.

      Törlés