Oldalak

2017. március 16., csütörtök

Hullámok








E komor, sötét vasárnap délután mennyi szépséget talált az ember, ha jól körülnézett. Szerettem a hullámok játékát, amerre haladtunk mindig más volt. Sokat járunk ide, sokszor fotóztam, s mindig tudok újat találni itt.

Aztán ma is jöttek a hullámok, az én hullámaim. Nem felfelé repültek, hanem lefelé csapódtak. Szegény kutya meg csak várta, hogy vagy séta vagy játék legyen a nap vége. Szerencsére a "kis" szomszéddal jól elszórakoznak a kerítésen át.

 

 Én meg a madaraimmal, hallgatom és lesem őket, figyelem melyik lehet? Kukkolom az odút, hátha akadt lakója. Eddig még nem, pedig a múltkor mozgolódást láttam ott a bejárat körül.


Harkályvendég most is visszajár, már nem kosztosként, hanem rendet csinálni az ágakon. A cinkék szép lassan leszoktak az etetőről, pedig sokáig visszajöttek. A kis ökörszemmel együtt sem reppentek fel, ha a fa felé közelítettem. Megszoktak a hosszú tél alatt. Én pedig megszerettem őket. Viszont a verebek a trombitafolyondár megfigyelőközponton máig gyülekeznek, potyázni a kutya vacsoráján. E gyülekezés a szomszédaim nagy bosszúsága, a tujákon mutatós nyomokat hagynak maguk után. Várom a falu gólyáinak és a rozsfarkú madárkáimk visszatértét. Ma olyan melegen sütött a nap, hogy az ajtó mellé kitett cipőm meleg volt!!! amikor beleléptem. Ilyen is régen volt.


2 megjegyzés:

  1. A hullamaidrol a nyaralom jutott eszenbe..ott ebredtem ugy,hogy a csapodasukat hallottam a nagy csondben.A szomszed kutya nagyon tetszik nekem:))

    VálaszTörlés
  2. nagyon szeretem a nagy vizek felszínét, hullámait is, tiszta bársonyát is, olyan megnyugtató, és szépséges

    tündéri a szomszéd-eb

    VálaszTörlés