Oldalak

2017. február 22., szerda

Akik szeretik a művészeteket és a kerteket nekik ajánlom,


s  az Otthon édes blogot is. Nőknek szól, otthon, kert , művészetek, életmód, s ami még belefér. Persze nem csak nőknek. S mindig valami újra, érdekesre nyitja rá az ember szemét.

" Van egy történet a görög istenekről. Azért teremtették az embert, mert unatkoztak, de mivel még mindig unták magukat, szerelmet is teremtettek. Többé már nem unatkoztak, így hát eldöntötték, maguk is kipróbálják a szerelmet. Legvégül megalkották a nevetést is, hogy mindezt kibírják."


 A szerelem bősége c. filmet Györgyi ajánlotta, ezzel a mondattal kezdődik. A rendező, a szereplők garantálják a sikert. Talán a főszereplő (Morgan Freeman) miatt néztem meg ismét. Az általa alakított figura miatt, de ki-ki választhat melyik pár sorsa fogja meg.
Ennek a változatnak szerintem jobb a hangja, de ki-ki próbálja ki. 

S ha már a filmből idéztem, jöjjön még pár gondolat, onnan:

 Különös, hogy a boldogság milyen fintorokat mutat néha.

 Tudod, hogy minden kapcsolatban vannak tökéletes napok? Van olyan nap, amire évekkel később is úgy emlékszel vissza, hogy rendkívüli volt. Nem azért, mert aznap nyertél a lottón, vagy ilyesmi. Csak sima átlagos nap volt. Mégis, valamiért tökéletes lett. Ez a nap is ilyen. forrás

Én még mást is idéztem volna, de harmadszor már nem nézem meg. 

S ki tudja, a jutube-ról miért nem tudom a filmet ideilleszteni? Van amit enged, s van amit nem.

3 megjegyzés:

  1. Talán mert a megosztások le vannak tiltva azoknál a filmeknél.

    VálaszTörlés
  2. Hat ez oriasi..egyik nap neztem meg, igaz masodszor.Eloszor amikor megjelent, es csak azert, mert magyar szineszno is van benne.Marozsan Erika..most csak azert, mert hasonloan szeretem , minta konyvklubos filmet:) Ez nagyon erdekes ez az egybeeses:)

    VálaszTörlés