Oldalak

2016. október 7., péntek

Őszi fények, emlék? Fagyot igértek éjszakára




  
Óriás csicsóka, lentebb szerintem a földi kutya 
folyamatosan rágja  szét a termését. Pedig idén gazdag lett, gondoltam télre meglesz a pogácsának való.



Kert alatt készült fotók, nem a miénk.

Szerencsétlen kaméliát elfelejtettem behozni, későn tudtam meg mire számíthatunk. Most izgulhatok. A tavaszi fagyást sem heverte ki. Tavaly ilyenkor már bimbóban volt.

Egér még nincs... Viszont az ölemben itt terpeszkedik, s zörög az úrfi.

4 megjegyzés:

  1. Szép az a "lapos-árnyékos" domboldal. Úgy megváltoznak ilyenkorra fények....

    VálaszTörlés
  2. Tudod, ez engem Gyimesre és az erdélyi oldalakra, hegyoldalakra is emlékeztetett. Azok ilyen bársonyosak.

    VálaszTörlés
  3. említetted a képkeresést, eszembe jutottál innen:
    http://www.urbanlegends.hu/2014/08/foto-ellenorzese-programok/

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, most sem jön be, ill. tegnap valami módon, de nem az volt a cél.Átnézem, amit küldtél.

    VálaszTörlés