Oldalak

2016. október 11., kedd

Miután

megnéztem az előrejelzést, s csak 2-7 mm csapadékot jelzett, tehát nekiálltunk a  hétvégén beásni a trágyát. Mi van most? Esik az eső. S azt hiszem esik is, értsd :  nem csak szemerkél. Azért a gyümölcsfák, bogyósok még hátravannak...

Viszont: most oly jól esik bekuckózni. Olvasgatni a Nők Lapja Enteriőrt, megjelent az új szám.



Olvasgatni. Diót törni. Mécsesek, füstölő, kályhameleg. Nagy kedvencem  e lapszámban egy nagyon modern ház, egy művészé, s a végén egy kövekből épült, természetes. A két véglet. Akadt még más is, de ezeket nagyon szerettem. S van benne némi szecesszió is, már aki kedveli ezt a stílust felvonultató városokat, épületelemeket. Más is. Hirtelen ezek jutottak eszembe. Nekem a címlapos ház nem jön be, nagyon nem, el sem olvastam, zavart a nagy zsúfoltság, színkavalkád, stb. Ez én vagyok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése