Oldalak

2016. május 30., hétfő

Vihar előtt

 Borzaskaták virágpompában


 A kétszínű virág

 

 Távolban gyülekező felhők (érdekes alakja)

A magához tért szömörce, a kamélia most kezd bimbókat vagy leveleket hozni, Icipici jelei vannak. Egy hónap kellett nekik. A diófán  megjelentek a zöld levelek. Nincs lomb, csak zöld, kicsi levelek. Szívem szakad meg érte...

S most, reggel, eső után hamar kifutottam a kertbe is. Zsebi kinti kutya, télen is, a legnagyobb hidegben is. Az este beszökött a lakásba, s eszében nem volt kimenni. Reggel ölben vittem ki. Azt hittem valami történt vele. A fotó bizonyítja él és virul. Valószínű a mennydörgés ijesztette meg. Nagyon fél tőle. S szerintem míg nem voltunk itthon alig evett....





 Kokárdavirágok, macskamenta. S látom a méhlegelő is beindult.

 Az illatos cickafark és cserjéshortenzia bimbóban

 Kokárdák kinyílóban

7 megjegyzés:

  1. DESZÉP KÉPEK
    szeretem az ilyen dús növényzetű, szép sűrű kertekben a reggeleket

    (na meg a borzaskatákat:)))))))

    VálaszTörlés
  2. Gyonyoruseges kepek tenyleg:) valamiert az iden nagyon kedvelem a feher mellett a keket, ezek a kek viragok csodalatosak.Kek fuggonyt vettem a konyhaba:)
    Ez az olben kivitel ismeros:)nalunk a macska van igy hordozva ha lesantul.
    Pompas, dus novenyzetu a kerted.Szep vihar elott es utan is:)

    VálaszTörlés
  3. CSODA kerted van!!!!! A 2.kép borzaskatái : húúúú!

    VálaszTörlés
  4. Szegény Zsebi - nem értette, miért "hagytátok el" - amúgy meg bizony van eset, hogy a kutyáék nagyon félnek a viharban...Tudnék mesélni róla. Remélem, hamar megvigasztalódik, most, hogy mellette vagytok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsebi nagyon fél a vihartól, s nem szeret egyedül sem lenni. Mesélte a szomszédasszony, mindig a sarkában volt. Gondolom kiengedték hátra a kertbe, hadd mozogjon.

      Törlés
  5. A második fotó mesteri! Gyönyörű fények és színek. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  6. Mamka, Miklós néha összejön.Én is kedvelem. S a borzaskatákat is, s itt valamiért óriásra nőttek ráadásul.

    VálaszTörlés