Oldalak

2016. március 24., csütörtök

" A házaknak emberekre van szükségük.


Igaz, az emberek a használat során sok kárt okoznak - koptatják  a padlót, eldugítják a vécét-, de mindez semmi ahhoz képest, ami akkor történik, ha egy házat magára hagynak. Mert akkor, mintha kitépték volna a szívét, megereszkedik, beomlik, és elkezd a föld felé dőlni. Esküszöm, ha ránézek egy épület hosszgerendájára, már abból megtudom mondani, laknak-e benne. " Anne Tyler





S a könyv amiből idéztem. Véletlenül választottam ki egy kupac könyvből, amit hoztak nekem. Vannak véletlenek? Az utolsó oldalain ott van az üzenet számomra.



Anne Tyler: Egy spulni kék cérna 

Érdekesség: Megtaláltam a könyvekből kiírt idézetek oldalát. Annyira egyéni, hogy ki mit érez fontosnak egy-egy olvasmányából, mégis többet találtam köztük, amiket én is kiírtam magamnak ebből a regényből.

2 megjegyzés:

  1. gyönyörű részt idéztél,
    nagyon tetszik

    van több hely is, ahol kiírnak idézeteket, meg véleményeznek könyveket, az is jó, amit te találtál,

    a kedvencem a MOLY: http://moly.hu/konyvek/anne-tyler-egy-spulni-kek-cerna

    VálaszTörlés
  2. nekem az is tetszik, hogy
    …csak annyira lehetsz boldog, mint a legboldogtalanabb gyermeked.(177 old)

    Csak mindig azt érzem ezekről a kiírt mondatokról, hogy egy adott helyen egy adott személy egy adott szituban fejez ki valami ottani véleményt - mond el magáról valamit - én ugyanarról a mondatról az ellenkezőjét is el tudom képzelni: pl. a föld felé dőlő házakban nagyon sokan élnek ma is, de NINCS PÉNZÜK emberhez méltó renoválásra

    A boldogságról ideírtról meg azt gondolom, ha egy szülő mindig olyan, mint a legboldogtalanabb gyereke, akkor LEHET nem tud támogatást adni a gyerekének, akkor előfordulhat, hogy a többiek is mindig a boldogtalan szülőt kapják...

    VálaszTörlés