Oldalak

2016. január 27., szerda

Szőlőhegyen











 







 


5 megjegyzés:

  1. Nagyon ismerős présházak. Olyan érzésem volt, mintha már jártam volna itt. Persze lehet, hogy csak véletlen egyezés. Lehet tudni melyik falu szőlőhegyén fényképeztél?

    VálaszTörlés
  2. Engem a szinek erintettek meg nagyon, kulonosen a harmas negyes kep.Most vettem egy konyvet, abbol tanulok festeni, arrol szol.
    De minden foto csodalatos.

    VálaszTörlés
  3. Megérintenek azok az apró kis részletek (3.4.5.6.7.), mesélnek nekem...

    Azok a szobrok sérülten is szépek.

    Nini, egy kis kankalin már nyitogatja a virágait? de aranyos :)

    VálaszTörlés
  4. Szemem szám tátva maradt a kankalin láttán nekem is...
    És igen, a szerencsétlen fejetlen szobrok meg azonnal a saját angyalaimat juttatták eszembe. Sajnálom őket...
    Az 5-ös képnél pedig azonnal ezek a sorok jutottak eszembe:
    "Rozzant szeráj a Föld és jajszavát
    az éji szél süvölti rajta át;
    ki tudja, hány szultán nyitotta ki
    és csukta már be korhadt ajtaját!" (Omar Khajjam)

    VálaszTörlés
  5. Kankalin, főként a kápolna körül volt sok. Ott fotóztam. Fodorka. azokon a lyukakon sokat törtem a fejem. Szobrok, érthetetlenek, mintha direkt rongálták volna meg őket.

    VálaszTörlés