Oldalak

2015. május 29., péntek

Egyetlenek

Egész nap pakoltunk, no én nem (én már kidőltem), a fiúk. Tegnap volt a nagy költöztetés, bútorostól, de minden kupacolva van, még folyik a festés. Egy ideig...

Hazajöttünk, Zsebinek dobáltam a labdát, a ház körül minden és mindenki hanyagolva van mostanában. No, a macskák azért nem hagyják magukat, kikövetelik az étel és simogatás jussukat.

Nézem a kerteket, úgy látom az idei az egyetlenek éve lesz:

 kikelt egyetlen egynyári mályva

egyetlen saláta  növekszik szépen, túlélve a csigák támadását

egyetlen levendula fele halódik a másik négy szépen megeredt


S nem tudom ki hogy van ezzel, be kell látnom nem vethetek virágmagokat, palántákat kell vennem vagy nevelnem(ez valahogy nekem nem jött be), mert amiket vetettem , mint kikeltek ma még volt növénykezdemény másnapra híre nyoma sincs. Dolgoznak a csigáink.

Ennyit  a kertről, most kezd érni az eper, a borsó még nem is virágzik, nemhogy teremne. Viszont nyílik a rózsa, a macskamenta, a szegfűk. Jut eszembe itt kellene, (hát igen sok mindent kellene) némi átcsoportosítást végeznem, s venni palántákat is. Porcsinrózsa nélkül nem kert, a kert.



A loncok már lassan elvirágzanak, szerettem őket, mind más.





 Kék csatavirág, lassan már ő is elvirágzóban. Mennek a kékek és rózsaszínek, s ahogy elnézem nyílni kezdenek a napfényvirágok és az imádott kokárdák, s igen, a  levendulák is. Az elfagyott zsálya is magához tért. Azért van minek örülni, csak azok a csigák!!!!!!



 Kertészeti ellenőrzés: hova is feküdhetek?


Szép hétvégét mindenkinek!


1 megjegyzés:

  1. Kívánom, hogy sok örömötök legyen az új házban. Kitartást a pakoláshoz! Ilyenkor tudja meg csak igazán az ember mennyi dolga van :) Kellemes hétvégét Neked is!!

    VálaszTörlés