Oldalak

2014. október 5., vasárnap

Könyvek amiket szívből ajánlok

Marie-Aude Murail: Lakótárs kerestetik! 

Emberi, szerethető, elgondolkodtató, szórakoztató. Ahogy egy "más gyermek", netán aki fogyatékos is  megváltoztatja a többség hozzáállását, s magukat az embereket is, észrevétlenül. A fogyatékosság kezelésében szenzációs.

Senki sem tudja 
  Először az elfogultság okán: könyvekről, irodalomról, Homéroszról, tanításról, a szavak és cselekedetek ellentmondásosságáról, aztán egy fordulat...

A szeretetről, a szerelemről, az elvesztéséről, a megtalálásáról, s még sok másról. Szépen ír, mélyen ír, elgondolkodtató. Ahogy olvastam, eszembe jutott még akár az Odüsszeusz megszerettetésére is lehetne használni. Bár felnőtt (?) könyv.

Oldalakat másolhatnék ki belőle. Az utóbbi olvasmányaim egyik legszebbike, másként, mint az előző. Az a másik emlékezetes!

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm,hogy ajánlottad őket.

    A Nagymamás könyv neked hogy tetszett? Én még benne vagyok, nem mindennap jutok az olvasáshoz. Egyenlőre még tartózkodó vagyok vele, de véleményt majd csak a végén tudok mondani.

    VálaszTörlés
  2. Mónika, majd egyszer csak elkap a könyv, ahogy mondani szokták. Én oly sok mindenre ráismertem, s beszélgetve vele is sok dolog szóba került. Nem mindenkinél sima út a nagymamaság, nagymamasors, jó volt olvasni, a más rétje sem zöldebb. A Mészáros Márta forgatókönyvírója is a hölgy, jó volt vele beszélgetni.

    VálaszTörlés