Oldalak

2014. augusztus 28., csütörtök

Egy elmaradt

találkozóról. Számomra elmaradt. Ez a szubjektív rész. Érdemes körülnézni az oldalon. Ez meg az objektív. Tegyétek meg, sokan térnek át az e-könyvekre. Én nem tudom megtenni, nekem kell a könyv, a fogása, a súlya, az illata. Viszont előnyei is vannak. Mikor a kedvenc olvasó áttér rá, mert gyors, letölthet rá olyanokat, amit másként nem ér el. S nekem akkor a szívem szakadt meg  a KÖNYVEKÉRT, mert tudom azok az élete. Vagy voltak az élete? vagy majd egyensúlyba kerül nála a kettő?

2 megjegyzés:

  1. Én sem fogok soha rászokni az e-könyvekre. Nekem is kell, úgy, ahogy mondod a tapintása, illata, az ÉRZÉS.
    Néha beülök a könyvesboltba, csak úgy. Lapozgatom a könyveket, olvasgatok, és minden porcikámat megtöltöm az illatukkal. /Zsebi unokám is szereti a könyvet, van mindenhol mondókázós, Boribonos, Bogyó és Babócás. Még a wc melletti polcon is. :o)))/

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom az előttem szólóhoz... tudom, hogy nem olcsók a könyvek de szeretem ott látni a könyvespolcomon amikor elolvastam...

    VálaszTörlés