Oldalak

2014. augusztus 16., szombat

Cseppek





Eső. Eső közben, egy hete, mikor a fiamért mentünk, oda, ahova kitették. Szakadt az eső, akkor kezdődött a vihar, este fél kilenckor volt. Léptékben tudtunk az autóval gurulni. Dörgött, villámlott, s  ömlött. Félelmetes volt. Kértem az angyalomat, legyen velünk. Visszaszólt, "segítek neked". Hallucináltam, ő volt? Aztán 20 km után mintha egy másvilágba érkeztünk volna. Száraz út, tiszta este, útszélén beszélgető fiatalok a falvakban, a városban.

Kedden olyan rosszul voltam a szívemmel mozdulni ill. felállni nem tudtam. Változást, lehűlést ígértek. Én két nappal előre hidegfront érzékelő szamár vagyok, no, de ennyire? Be is vált, jó szamár voltam.

Teregettem az előbb a kertben, vizes a fű, minden. Azért van ennek szépsége is.

3 megjegyzés:

  1. Én is szeretnék az őrző angyalokban hinni.Volt már hogy megtapasztaltam.Mondhatjuk szerencsének vagy véletlennek, akár törvényszerűségnek is, amikor ott van, de az angyal szó szebb.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Holdgyöngy! Ezeket a szépségeket, a természet titokzatos, lelki rezzenéseit, sziivdobbanásait csodaszép fotókkal tudod megjeleniiteni! Nem gondoltál még egy album kiadására, környéketekről, tájegységetekről, vagy "csak" szép kertedről?

    VálaszTörlés
  3. O bizony van szepsege.
    Az angyaloknak az itteni sohajviragok a bizonyitekuk.Amilyen mezoben terulnek el, egeszen biztos, hogy mndenkinek van angyala:)

    VálaszTörlés