Oldalak

2014. július 10., csütörtök

Ó, elfeledtem tegnap este ideírni,

hogy figyeljétek ki lesz a 100.000 olvasóm?! Három és fél év alatt jutottam el ide, köszönöm mindenkinek, aki olvas, hogy nap mint nap velem van.

A házról készültem írni, benne volt a MI is. Ez sajnos máig lóg, még ketten mindig háromfelé élünk. Amikor megvettük  a házat a közös életet terveztük, de beleszólt a politika.... Végtelen sokat vagyok egyedül, nekem társaim az állatok, s "társam" valahol a blog is, ami révén, ha virtuálisan is de kapcsolatot tarthatok  a világgal, s a világ is velem. Akkor is, ha mindennap nem tudok írni, de legalább olvashatok másokat, velük gyönyörködhetek, örülhetek vagy szomorkodhatok, gondolkodhatok, kapok ötleteket, tanácsokat, s köttetnek barátságok is.

 Blog és a macskák, Zsebi magányoldónak. Én lennék  a legboldogabb, ha az unokáimmal tudtam volna beszoktatni a cicákat. Megszerethették volna őket, s talán némi felelősséget is tanultak volna egy kis állat iránt. Ők távol vannak, több értelemben is, így mi maradtunk egymásnak, s a kezdeti nagy riadalom után már Kormos is teljes értékű tagja a családnak. Most "macskagyesen" vagyok, innen a több fotó és beszámoló. Minden percét élvezem. S persze a két kis állat eltérő személyiségét, s az együttesüket, s mellékesen nyáron mindig akad kerti és konyhai tennivaló, így a hasznosat  a kellemessel össze tudom kötni.

Minden kedves olvasómat várom továbbra is közös útjainkra!


13 megjegyzés:

  1. Én veled tartok Druszám!:-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek a virágos fotóid, a kis cirnyókat pedig nagyon jó nézni, sok örömöt tudnak adni. Arról nem is beszélve, hogy a gyógynövényeidre oly jó ránézni, ahogy ott lógnak sorba a függönykarnison száradva. Gyönyörű helyen élsz, az már biztos!

    VálaszTörlés
  3. A Vérrehulló fecskefű.....Képes mindenhol megmaradni.:) Egyik nap muszáj volt kicsit ritkítanom,elnyomott egy bokrot.PEDIG: úgy telepítettem be a kertembe.:)))))
    Magány---ismerem.Azt hiszem el kell fogadnom.

    VálaszTörlés
  4. Visszatértem, mert hiányoztál. Gratulálok a száz ezredik olvasódhoz. Sokan vagyunk körülötted és fontos vagy nekünk. Végre ez a számokból is látszik.

    VálaszTörlés
  5. :))) 100ezer kattintás? hurrá
    :))*

    VálaszTörlés
  6. szeretem a képeden ezeket a kis fénypamacsokat

    VálaszTörlés
  7. Katalin, nekem is azok a kedvenceim. Ráéreztél.Györgyi, úgy is értettem.

    VálaszTörlés
  8. Mamka, én is áttelepítettem, sajnáltam, de rossz helyen volt.Druszám, Andrea köszönöm hogy velem vagytok!

    VálaszTörlés
  9. En is itt vagyok!!:)
    puszillak Aniko,nagyon orulok, hogy olvashatlak!:)

    VálaszTörlés
  10. Egyedül...és mégsem...olvasunk és nézzük a fotókat.

    VálaszTörlés
  11. Nehéz a magány, aki nem arra vágyik. De a legjobbat mindenből ki lehet hozni :)

    Valamint minden rosszban van valami jó, ez az internet, ha jóra használjuk, tud adni értékeket is.
    (gyors levelezés, egyéb kapcsolattartási lehetőségek, jó dolgok utáni gyors keresgélések a felgyorsult világban...)

    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm a gratulációt Rita, próbálom a netből a jót kihozni. Megszoktam magányt, de jó ha vannak itt ezek macskanépek.

    VálaszTörlés