Oldalak

2014. március 29., szombat

Ma reggel (PÉNTEKEN)

hatalmas csattanással lezuhant a fürdőszobai  neon üveg búrája.

Aztán én is összezuhantam, azt hiszem ez volt a figyelmeztető jel: eddig és netovább. Itthon maradtam, próbálom magam pihentetni, amennyiben tudom. Az is előny, hogy legalább a munkahelyen nem kell dolgoznom.

Aztán lehet, hogy szokás szerint mint a főnix feltámadok. Bááár, mostanában túl sokszor fekszem ki. Lehet, hogy sok a sok, de lehet, hogy sok a front.

Egy utólagos mondat, mint kiderült piszkozatolt bejegyzésből, a tegnapi naphoz. Este belrenyúltam, a gáztűzhely égőjébe, odébb akartam tenni a lángelosztót. A meleg, ami az ujjamat értre térített észhez. Így úsztam meg. S rádöbbentett: a szervezet mindig jelez, hogy eddig és netovább.




5 megjegyzés:

  1. Ó! :( Egyébként tényleg jelez.....Döbbenetesen.
    Kívánom,hogy kipihenjed magad!!!!
    Nálam is jelez, most még kivizsgálás alatt vagyok,addig ,amíg bizonytalan a helyzet,nem írok róla többet.
    Puszi!!!

    VálaszTörlés
  2. én, mióta roncsoltam a lábam, olyan óvatos vagyok, hogy csuda

    de a lámpáról jut eszembe, azt ne vedd jelzésnek: önálló dögök ezek a lámpák, a mennyezeti lámpa egy pillanattal azelőtt robbant szét, hogy Bogit az esti lefektetéshez készülődve még nem dugtuk alá az ágyába, olyan rombolást végzett, hogy a szőnyeget kiégette az egész szobába szétterülve a sok pici forró üvegszilánk

    a forró dolgok kapkodása már inkább jelez fáradtságot
    tedd meg nekem légyszi, hogy most egy kicsit magad ápolod, lehet kérnem?

    VálaszTörlés
  3. Tudom a szabályt, csak nem mindig fogadom meg. Igen, Katalin én is a tűzbenyúlástól ijedtem meg. Akkor én még megúsztam, én csak söpörtem, s vehetek újat. No meg a hibás is én voltam, hetekkel ezelőtt én szereltem, s nem csavaroztam össze. Előtte sem volt, nem is értettem, folytattam ahogy találtam. Ezek szerint jó sokáig kihúzta.

    VálaszTörlés
  4. Mamka, ha a helyzet következményekkel járhat, értsd esetleg leszázalékolás, tudok tanácsot adni. Ill. embergépek dolgoznak, pontrendszerrel, de tudja az ember akkor is, hogy mire figyeljen.

    VálaszTörlés
  5. Lányok, tessék vigyázni magatokra! Igen, az a baj, hogy minden teendőt magatokra vesztek, túlhajtjátok magatokat! Engem is büntetett már hasonló módon a gáztűzhelyre tett edényalátét, én is csak kicsit akartam igazítani rajta, fájdalmas,azonnali figyelmeztetést kaptam. Lassuljatok le, úgy jobban oda tudtok figyelni búrára, tűzhelyre, magatokra!

    VálaszTörlés