Oldalak

2014. március 19., szerda

Az a baj

hogy nincs itt a férfi, akit szeretek, hogy melegségével lelket öntsön belém

nincs itt a macska, akit szerettem, hogy éjjel jól célzottan landoljon a hátamon, s megfelelő terepgyakorlatok után elhelyezkedjen  a lábamnál, s melegítsen

hogy nincs itt a fiam, hogy segédkertészként némi segítséget nyújtson

így maradtam éjjelre és nappalra magamnak, pihenéses beosztással végzem a kerti munkát

egyetlen segítő segédmunkásom van, Zsebi, mikor guggolok, a lábam közt beújik be, simogatást kérve, ha mozdulok a labda a lábamnál, jelezve, hogy dobhatom neki.

Dobnám, dobnám én, ha tudnám, ha mozdulni tudnék, örülök, ha a tuskóig elvánszorgok, s pihenhetek. (Nem kell itt fene nagy munkálatokra gondolni, csak kicsikre, azt is jól beosztva.) Viszont jó a levegő, süt a nap, fúj a szél. (No, ez már kellemetlenebb!) A tuskón elnyugszom, átmelegszem, s egy utolsó nekifutás hátravan a gyümölcsfák beöntözése. Hátranézek a kert felé,

 

 a nap nyugszik le, átvilágítja a virágzó barackfát, rohanok(!!!) a fényképezőgépért.

 


Mert ugyebár fotózni azt kell, azt mindig kell, míg mozdulni tudok. (Legfeljebb a gép fókusza nem áll be, pedig a nap oly szépen világítja nyugtában meg a krókuszokat. Ugyebár a pillanat művészete...)

Aztán már nincs kint, csak bent. Utolsó mozdulataimmal átolvasom az ismerős blogokat, hozzászólni, ahhoz energia kellene. (Ezért elnézést!) S lefekszem, csak fekszem, mert még gondolkodni sincs erőm.



(A blogbejegyzés erőgyűjtés után készült...)

6 megjegyzés:

  1. Jó írás, átérzem.
    Gyűjtöttem erőt, hogy ezt leírjam, most pedig megyek a fürdőszobába.:-)

    VálaszTörlés
  2. Jobbulast kivanok Aniko! a kepek nagyon szepek, Zsebit meg szinte latom, itt van a parja a dobalassal:)

    VálaszTörlés
  3. Pihenj és gyógyulj, kedves barátos! Képeidet mindig megcsodálom, nagyon jó vagy a fényképezésben! Zsebi erőt önt beléd, megment a magánytól!

    VálaszTörlés
  4. mennyire ismerős érzés

    képzeld az arborétumban én is találtam egy ilyen képet, amin a tavalyi leveleket átszúrja a kibújó idei élet ...szeretem nézegetni

    lehet kevesebbet írok ide, mint jó lenne, de szeretném, ha tudnád, sokat gondolok rád

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szavaitokat. Ez helyzetleírás volt, nem panasz, én választok. Viszont a kertről sem tudok lemondani, tervem van, erőm hozzá nincs, csinálom beosztással míg bírom.

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű a kerted,csodásak a fotók!!!!!!!!!!!!!!!
    Én is hasonlóan dolgozom a kertben: csinálom,aztán megpihenek.Aztán csinálom tovább....

    VálaszTörlés