Oldalak

2014. január 10., péntek

Mennyi a mennyi és milyen?

Pápa, Kékfestő Múzeum van, de nem kapni a városban eredeti kékfestőt. Győrben keressem, a neten is elérhető. Baranyai kékfestő, túl a kilencvenen Sárdi János. Unokája viszi tovább a műhelyt, kitanulta, ne vesszen kárba a tudomány. Ők inkább a mesterséget mutatják be.

Végül is a neten találni helyeket, ahol tudunk vásárolni eredeti kékfestőt. S árulnak a méterárú boltok is, olcsóbban, nem eredetit.

Városközpont kedvező áron áruló bolt, megyek be, áru alig. Tényleg nagyon kedvező ár, s minőségi áru volt. Aki érti miről beszélek. Nincs rá kereslet meséli a tulajdonos, ha kifogynak a termékei, bezár. Jönnek hozzá a megye városaiból, településeiről vásárolni, a szomszédos házakból egy-két család. Ismeri a vevőkörét. Közel a TESCO, A Lidl, az Aldi. Kisétálnak inkább oda a vevők, no és az újabb, olcsó áron, olcsót árulókba.Ott egymást tapossák az emberek.

Hozzá közel, a főtéren vegyiárú bolt. Megyek be, feleakkora területen árulnak már. Ők is bezárni készülnek, hasonló okok miatt.

Hogy is van ez?



Az álmom, úgy emlékszem a tolnai kékfestők honlapjáról mentettem le valamikor. Gyűjtenem kell rá, hogy összehozzam. Igaz, egy bolti minőségi ágytakaró sem olcsóbb. Viszont én ilyenről álmodom! S akkor már legyen párnahuzat, függőny, abrosz is.  Érthető már az ár?



4 megjegyzés:

  1. Ez olyan szomorú, sajnos én is (túl sokszor) találkozom ilyen boltokkal. Igyekszem mindig ilyen helyen vásárolni, még Pesten is.

    VálaszTörlés
  2. Ez a kép tényleg a Tolnai Kékfestő Műhely honlapjáról való www.kekfesto.com - Tolna megyeiként engem is rabul ejtett :) -.
    Csodaszép dolgaik vannak, nehezen tudnék választani, nekem mindegyik minta tetszik. A termékek mögött meghúzódó munka mennyiségét és minőségét tekintve az ár is érthető.

    VálaszTörlés
  3. Ebben az az erdekes, hogy en talan ket eve nezegettem a neten , kekfesto anyagot kerestem.Aztan feledesbe merult.
    Ma meg kavicsrol almodtam:)
    Meg az almaink is hasonloak, csak idoben kulonboznek:)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű az álmod!
    Nagyon szép a kékfestő!!!! Jó,hogy írtál róla , kellene nekem is szereznem.....

    VálaszTörlés