Oldalak

2014. január 8., szerda

Képes voltam visszakapcsolni a gépet, hogy leírhassam

Feküdni készülök, ősi szokás szerint behajtottam a szobaajtót (a házban) és kitámasztottam megfelelő réssel, hogy macskaúr éjszaka tudjon közlekedni. Akkor jutott eszembe, nincs már macskaúr. Hiába a szokás (és  a szeretet) hatalma. Viszont jót mosolyogtam magamon (tegnap Pécsett elpityeredtem, mikor közölték, ne legyen háziállat a lakásban. Mondtam már elvittük, s meg is halt, s jöttek a könnyeim.)

Olvasok egy szép könyvet. Linkeltem az ismertetőjét, késő van írni róla. Mélyen emberi, csodálatos, a női erő diadala. (Miért női? Hirtelen elgondolkodtam, hogy leírtam. Azt hiszem erre csak egy nő képes, egy anya.)

7 megjegyzés:

  1. Feltétlenül elolvasom ezt a könyvet.
    Szepi kutya idősebb korában mindig késve jött utánam. Már nem igazán hallott és látott a halála előtt. Inkább megérezte a változást. Még ma is sokáig állok esténként az ajtóban és várom, hogy végre bejöjjön! Pedig Zorka és Süti már réges régen a helyükön azaz az ágyunkban horpasztanak.Két és fél éve halt meg és én még mindig várom.

    VálaszTörlés
  2. :( akit szeretunk, soha nem engedjuk el, mindig hazavarjuk.
    Gondoltam es gondolok Ratok Aniko! sok erot kivanok a fiadnak es persze Neked is, sikerulni fog!Amint olvastam , sokan gondolunk oda.
    Mikozben en is megvivom a magamet, ami az idojarassal van, de kozben tudom, ez semmi a Tiedhez kepest...sok szeretettel puszillak!

    VálaszTörlés
  3. Boróka, otthon már nincs hónapok óta Miska, de állandóan beszélek hozzá. Az árnyékom volt. Ágnes, köszönöm a ránk gondolást.

    VálaszTörlés
  4. "Ősi szokás szerint."...ez nagyon tetszik :-) A könyv bizonyára jó, de inkább könnyedebbeket próbálj olvasni. Sokat és sokszor gondolok rátok. Remélem, hogy összeadódnak a pozitív energiák, amelyeket felétek küldünk !

    VálaszTörlés
  5. Alterego, amit tegnap a boltban meséltek a könyv ahhoz képest muzsikaszó. Ott is hagytam rögtön a boltot, mondtam nem kellett volna, pedig csak nem gondolta át mit mond. Ez akönyv akkor is erősítő, hitet adó, hogy mindne helyzetből a legjobbat kell hozni, s nem hagyhatjuk el magunkat.

    VálaszTörlés
  6. Bocs, a ránk gondolást köszönöm mindenkinek, kellenek az energiák, ezt is nagyon köszönöm nektek.

    VálaszTörlés