Oldalak

2014. január 18., szombat

A mai napra szóló 3 jó dolog

  1. Délelőtt szekrényeket fertőtlenítettem nyers izomfájdalomig, de megcsináltam. Erre már csak rá kell mosni/fertőtleníteni.
  2. Beszéltem  a fiammal délután telefonon, végre,  legalább öt perc hosszan. Nagyon nehezen beszél a nyálkahártya fájdalmától.
  3. Kijöttem a házba délután, felnyaláboltam (pórázra tettem) Zsebit, s megkerestem egy falubeli hölgyismerősömet. Hazáig kísért minket, nagyot beszélgettünk. A vele való ismeretség, barátság(?) egy ajándéka az ittlétnek.
S kellett, hogy kijöjjek a házhoz, bár az ittlét óhatatlanul jár munkával, elfoglaltsággal, nem enged tespedni, tenni kell, s életben tart. S végtelenül szeretek itt lenni, lesimítja  a lelkem.


S végül néhány fotó Pécsről. A Kórház térről gyalogoltam a buszpályaudvarig, s ha már cipeltem a fényképezőgépet...




4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép fotókat készítettél a városomról!)
    A fiadnak mielőbbi gyógyulást kívánok!
    Amennyiben tudok valamiben segíteni nyugodtan szólj!

    VálaszTörlés
  2. Az az 5 perc nagy teljesítmény!

    VálaszTörlés
  3. Éva, van amikor 5 perc is sok! Vagy inkább örömre ad okot. Andrea, köszönöm az ajánlatod. Pécs amúgy a szívem csücske, majd a jövő héten talán többre is telik, múlt héten és most is gyakorlatilag elmenekültem. Nyugtalan voltam, hazasiettem. Pedig annyifelé mehettem volna, tudom.

    VálaszTörlés
  4. csodálatos erős vagy, és finomszép képeket készítettel

    VálaszTörlés