Oldalak

2013. október 19., szombat

Utazás, várakozás egy faluban, majd hazafelé












Későn indultunk Bezerédre. Ugye milyen szép, dallamos neve van?! S míg a férfiak üzleteltek sétálgattam  a faluban. Volt fotóm egy vörös farkú, amúgy szürke cirmos macskáról, életlen lett. S a szép, faragott díszítésű koldusállások! Sok ilyen ház volt  a faluban, bár többet beépítettek, befalaztak, s ezzel tönkretették . Amit még megfigyeltem, itt s a szomszéd falvakban, sok helyen volt a kút szinte a kerítésbe építve. 

Világvégi falu, elzárt, szinte egy óra alatt 3 autót számoltam meg szombaton estefelé áthaladtukban. Viszont voltak a régi házak, néhány szépen felújítva, s dombok, erdők veszik körül, ennek megvolt  a maga hangulata. S ha valaki vásárolni akarna házat már egymillió-egymillióhétszázért vehetne is magának! Aztán, ha kihalnak az öregek mi lesz a faluval? Ők adják a lakosság zömét.....

5 megjegyzés:

  1. Az a fehér ház! Persze, a levelek és a napnyugta is!

    VálaszTörlés
  2. Egy kár volt ennél a háznál, kicsit látni is a fotón, hogy belenyúltak. Hátul már új minden. A fémkerítés... Pedig milyen szép, ugye? Az a koldusállás, a faragásai!

    VálaszTörlés
  3. Megnéztem, ez nem az a ház. Azt hiszem ez nagyjából réginek maradt, csak a parabola antenna, s a kerítés modern. Tényleg szép, nekem szép!

    VálaszTörlés
  4. En a zold ablakot viszem:)ugye az az enyem?
    Persze a tajkepek is nagyon szep szinesek.Itt sajnos esik, ma hazafele sem tudtam egy fotot se kattintani.

    VálaszTörlés
  5. Ágnes, megértelek. Volt hozzá ház s, kivágtam belőle. Eladó ház, nyitva mindene, s kiürítve. Még a régi világból való. Régen üres lehet, mert se kerítés, se kertművelés nyoma.

    VálaszTörlés