Oldalak

2013. október 24., csütörtök

A szabályok be nem tartása

1. Csak akkor mossak hajat, ha nem vagyok fáradt. Mindig pórul járok, ha nem ezt teszem. Így jártam tegnap is. Kárba veszett idő, fáradtság, s eredménye:  0. Nem tudom ki hogy van vele, de az én hajam erős szálú, göndör,  ősz és hennázott. Nos, ebből kell időnként  kihozni valami eredményt. Gyűlölök hajat mosni....


2. Ragyogó idő volt, elterveztem, hogy az emberem által felásott kertrészből kirázom a földet, azaz gyomtalanítok is. Ribizliket készültem ide átültetni, a gyepben semmire sem mentek. Nos kb. 2 négyzetméter rendbetétele  (kb. egyetlen órácska) után kidőltem, feküdtem 2 órát. (S  ma időm lenne, de délutánra megyek dolgozni, így a málnák átültetésébe már nem merek belevágni.) Aztán már semmire sem voltam képes, semmire. Csak voltam. Hogy lehetek ilyen hülye? Makacs? Még napozni sem tudtam utána, le kellett feküdjek, mert csak úgy tudtam magam összekapni.

3. Ha egy könyv  x oldalig nem tetszik, nem köt le, tedd félre. (Igen ám, de néha van úgy az ember, hogy semmi sem köti le...) A kidőlésnek így lett  egy előnye is, mert befejeztem egy általam már elkezdett, de akkor "odafigyelni nem tudtam könyvet". S milyen jó, hogy magammal hoztam! Szóval ő Alessandro Baricco. A Fátyol és Az óceánjáró zongorista c. filmek az ő írásaiból készültek. Kíváncsi voltam az alapművekre, így jutottam el hozzá.

Alessandro Baricco - Mr. Gwyn

Élmény volt olvasni, elgondolkodtató, sokszor az ötlete zsenialitásán gondolkodtam miközben sodort magával a történet. Bár idelinkeltem az ismertetését, s ott eljuthatunk kritikákhoz, aki kíváncsi rá előbb a könyvet olvassa el. "Baricco mindent tud az emberről. És mindent el is mond, nagyon kevés szóval; szinte csak odalehelve a történetet, mintegy zárójelek közé. És mi nagyon szeretjük ezért."
forrás

S ha már pihenőre kényszerültem csináltam egy kis őszi hangulatot: kintre és bentre is.




Baricco mindent tud az emberről. És mindent el is mond, nagyon kevés szóval; szinte csak odalehelve a történetet, mintegy zárójelek közé. És mi nagyon szeretjük ezért. - See more at: http://master.magyarhirlap.hu/kultura/a-portreiro-csodalatos-tortenete#sthash.xd30ubRJ.dpuf
Baricco mindent tud az emberről. És mindent el is mond, nagyon kevés szóval; szinte csak odalehelve a történetet, mintegy zárójelek közé. És mi nagyon szeretjük ezért. - See more at: http://master.magyarhirlap.hu/kultura/a-portreiro-csodalatos-tortenete#sthash.xd30ubRJ.dpuf

6 megjegyzés:

  1. Jól tetted, Anikó, s képeid, olvasmányaid és őszi tevékenységed is remélem jókedvre derít:))

    VálaszTörlés
  2. :) Fel a fejjel.
    Csodás az ősz.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon fognom kellett ma magam, hogy nyugodjak, de nyugodnom kellett. Zsuzsa, jön Rómer Flóris, imádom a könyvét, de ezt úgyis tudod.

    VálaszTörlés
  4. Igen, az önmagunk által felállított szabályok betartása több mint kívánatos. Hiszen mi ismerjük legjobban a saját teherbíró képességünket. Bár az is jellemző, ránk nőkre, hogy túllépünk rajta. Ilyenkor jönnek a fogadkozások. Milyen ismerős helyzet :-)))
    Remélem már jobban vagy !!! A könyvajánlóért külön köszönet, mert az említett filmek a kedvenceim közé tartoznak, és általad most megismerhettem a történetek íróját is :-)))))

    VálaszTörlés
  5. Hangulatosak a kepeid! hajat mosni szeretek, de utalom, amikor a hajam onallo eletet kezd elni:)
    Olvasni en csak bizonyos idoszakokban tudok, pl hajnalban, akkor meg minden tiszta bennem, nincs tele a fejem a napi esemenyekkel.
    Jobbulast, jo sok energiat kivanok!

    VálaszTörlés
  6. Ágnes, nekem a hajam külön életet él, szinte óránként változik időnként az állapota. Ez a könyv nagyon jó! Alterego, szerintem nem fogsz csalódni! Igen, a szabályok, s már hányszor megfogadtam a betartást, de a nők, igen, ahogy írtad!

    VálaszTörlés