Oldalak

2013. október 27., vasárnap

A bejegyzést Júliának és Évának köszönhetem,



Kezdjetek el élni, hogy legyen mit mesélni
Majd az unokáknak, mikor körbeállnak
Mikor körbeállnak, az ágyadon ugrálnak
Hogy legyen mit mesélni, kezdjetek el élni!

Kezdjetek szeretni, hogy legyen min nevetni,
Hogy milyen bolond voltam, hogy neked udvaroltam
Neked udvaroltam, az öledbe borultam
Többé el sem tudtam menni, kezdjetek szeretni!

Kezdjetek nevetni, csak semmi melodráma
Senki bele nem halt még komédiába
Ripacsok, színészek, az élet a tiétek
Minek ölre menni, kezdjetek nevetni!

Jó néha a sötétben holdat nézni
Hosszan egy távoli csillagot idézni
Jó néha fázni, a semmin elmélázni
Tavaszi esőben olykor bőrig ázni
Tele szájjal enni, hangosan szeretni
Jó néha magamat csak úgy elnevetni.

Kezdjetek el élni, hogy ne kelljen félni
Az utolsó órában, mikor már megbántam
Ezerszer megbántam, oly sokáig vártam
Hogy elmúlt az élet...
...kezdjetek el élni!

s ahogy egy bloggerina írta, magamnak is felteszem, hogy nekem is meglegyen.

Köszönet nektek, hogy felhívtátok rá a figyelmemet. S közben el is gondolkodtam, "- Igó Éva kolleganőm fogalmazta meg legjobban a kertes ház hátrányát. Azt mondta: - Megszereted, és nem akarsz majd sehova elmenni onnan!"
Jelentem, ez nap mint nap megtörténik velem. Ahányszor hazajövök, mindig elérzékenyülök, és azt kérdem: istenkém, hogy érdemeltem ezt meg?" forrás

A kertes házunk máig csoda számunkra, számomra, hisz a hétköznapok terhei és örömei egyenlőre az enyémek. Öröm ide megérkezni, és fájdalom elmenni. Máig minden elmenetelkor biztosítom a házat, hogy szeretem és visszajövök.

Ugyanakkor bezárt, mert rengeteg programról lemaradtam azóta, mióta ide is tartozom. Az igazság az, hogy ha dolgozom a kertben (azt a keveset, amit bírok), én utána örülök  a pihenésnek, s mászkálni már nincs erőm. Végül is ez egy vállalás, majd beáll a dolgok rendje.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon egy srófra jár az agyunk. Tegnap az X faktorban amikor ezt a dalt hallottam arra gondoltam, hogy ma beteszem a blogba annyira jólesett átélni ezt a számot.
    Amit a kertről írsz az most végtelenül aktuális az életemben. Még az is lehet, hogy fájó búcsút veszünk imádott kertünktől és belevetjük magunkat ismét a kulturális élet forgatagába. Azt is fogom élvezni legalább annyira mint a mostani életünk csendjét. Igó Évát nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  2. először azt írtam, hogy "gyere gyakrabban a blogomba olvasni, mert akkor ez a dal zeneileg, szövege, és eredete (története), hónapok óta ismert lett volna előtted.....de aztán kitöröltem, minek hőzöngjek

    minden zenének ideje van, és ideje van annak, hogy kit mikor talál meg...most az x faktor által újra bekerült a köztudatba, tesz egy kört ...és ez a fontos

    VálaszTörlés
  3. Júlia, Boróka, Katalin! Úgy látszik mindennek ideje van: A nyitásnak, a bezárkózásnak és a rátalálásnak.

    VálaszTörlés