Oldalak

2013. június 23., vasárnap

Egy városról másként: Pápa - kapuk








 




Vannak régiek, elhanyagoltak és felújítottak. Az utcán a parkolójegy vásárlása közben fotóztam. Ha nekiindulok a városnak mi kincsre leltem volna!

Némelyik fotó láttán azért a szívem szakad meg. Most lesz a városnak csodaszép kövezett főtere. Csoda tudja, kicsit ridegnek éreztem. Igaz, most készül. Viszont vannak ott más kincsek is! Ezekre is figyelni kellene, mert ez a városnak csak icipici szelete volt, vagy még annál is kisebb!

2 megjegyzés:

  1. Pápán jártam óvodába, általánosba, középiskolába, ott volt első két munkahelyem...Minden kapuról, amit fotóztál, pontosan tudom, hol található, ezer emlékem fűződik hozzájuk. Gyermekkoromban kockaköves volt a Fő- tér és környéke, majd aszfaltos. Kíváncsi vagyok erre az új burkolatra, nyáron valamikor elnézek Pápára, és ígérem, rengeteget fogok fotózni! Egyelőre nagyon szépen köszönöm ezeket a kapukat!

    VálaszTörlés
  2. Látod, ezekre a kockakövekre én is emlékszem. Gondolkodtam, ha kipakolnak kávézókat, virágokat stb. tán melegebb lesz a hangulata, egyenlőre feldúlt ott minden.

    VálaszTörlés