Oldalak

2013. március 2., szombat

Napfény, hó, róka

a mai délután címszavai. Cél volt Zsebi levegőztetése, sétáltatása, no meg leginkább a  gazdasszonyáé. Autóba be, irány a pusztaszentlászlói halásztó. Napfény barkák, kankalinok, a tó vize még itt-ott jeges, vagy ezt mondják már posványosnak? A bokroknak már a sárga árnyalataiban játszó színe volt. Fényképezőgép akku induláskor kidőlt, maradt a mobiltelefon, csak nincs zsinórom a fotók áttöltéséhez. Majd ha hazamentem....

A tózugban állt a hó, azaz még nem olvadt el olyan félméteresen. Ebbe pottyantam bele (nem sokan törték az utat előttünk, igaz törték, mert az ő nyomaikon próbáltam menni). Úgy ki-és eldőltem, hogy kiment még az erő is belőlem. Izomműködés leállt, én a hóban, férj próbált kihúzni, a kutya húzta a pórázt, szóval jól elvoltunk. Erőm elszállt, mint egy darab fa feküdtem, aztán lecsúsztam , így sikerült szabadulnom, lábra állnom, s folytatnom az utat. Félelmetes élmény volt, s figyelmeztetés, el ne bízzam magam!

Ahogy az autóban jöttünk hazafelé egy elhagyott ház gazdasági épületének tetejéről  róka nézett szembe velem. Tolatás vissza, még ott volt. A padlástérben!!! Mire mozdultam, hogy a mobillal fényképezzem, megijedt, s eltűnt. (Azért ezt fényképezőgéppel állóhelyből megoldhattam volna. Késő bánat.)

Tud nekem valaki segíteni? Mit látunk a képen? Betegség? Ellenszere? Almafa!





S egy montázs a kertről, ahova egy hete még harminc centis hó hullott. Most fele-fele hó és napsütés, árnyék és macska, mert azok nélkül próbálhatunk lépni, legfeljebb nem tudunk.




S  napfényes tavaszi ablak a konyhából, biztatásul!


3 megjegyzés:

  1. Sajnos almafa ügyben nem tudok segíteni, cicus aranyos.:) Nálunk már régóta nincs hó, remélem nem látok már idén. Ma fél tíztől fél kettőig kint voltam, metszettem, kapálgattam, szemetet söpörtem és csak az udvar negyedével végeztem, de olyan jól esett! :)

    VálaszTörlés
  2. Itt azért még hideg volt ma is, látom én is a munkákat, viszont a föld vizes még, pedig már kellene ügyködni.

    VálaszTörlés
  3. Jo volt olvasni, kozben lattam ahogy huznak, ferjed es kutyus:) en ilyenkor nevetni kezdek azert nem tudokm felallni:D
    Cicuka nagyon szep, es az almafahoz en sem ertek, sajnos:(

    VálaszTörlés