Oldalak

2013. március 18., hétfő

"Minden történetnek zenéje van.

Ennek fehér zenéje. Ez fontos, mert  a fehér zene különös muzsika, időnkint zavarba ejtő: halkan szól, és lassan kell táncolni rá. Ha jól játsszák, olyan, mintha a csönd szólna, s akik szépen táncolják, úgy tűnik meg sem mozdulnak. Átkozottul nehéz a fehér muzsika."
Alessandro Baricco



Vannak könyvek, melynek egyes mondatai megfognak, s fogva tartanak. Ezek is.

A múltkoriban néztem meg a Selyem c. filmet, megkerestem az alapjául szolgáló könyvet. Sosem jó a filmet, s könyvet egy időben olvasni, megnézni. (Hétvégén éppen a Napsütötte Toszcana c. filmen andalogtam el. Szeretem az alapkönyvet, többször elolvastam, ötletet adott a filmhez, amúgy sok közük nincs egymáshoz, profi amerikai-olasz romantikus film. Viszont egy hideg délutánon elszórakoztatott.) Így jártam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése