Oldalak

2012. november 28., szerda

Gyönyörű zöld

ez egy film címe.A jutubon találtam francia filmekre keresve. Mostanában, esténként ide jövök filmet nézni, ha egyedül vagyok.Ezt a megjegyzést írták a film mellé, ezért néztem meg, s nem bántam meg:

"Gyönyörű zöld (La Belle Verte) egy ritka francia film, amelyet nem hivatalosan betiltottak, 1996-os elkészülte óta nem játszották moziban, és tévén is csak néhány eldugott csatornán a késő éjszakai órákban. Hogy miért? A nem hivatalos betiltásnak persze nincs hivatalos indoklása. De ha megnézed a filmet, talán te is rá fogsz jönni!"


4 megjegyzés:

  1. Most kiváncsivá tettél, úgy hogy biztosan megnézem.

    VálaszTörlés
  2. En is megnezem, kulonosen a cime miatt:)minden ami zold, johet:))

    VálaszTörlés
  3. Jó szórakozást, remélem nem fogtok csalódni!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm!Megnézem! Szeretem a jó filmeket!

    VálaszTörlés