Oldalak

2012. október 5., péntek

Rétegek


 A fotók Pusztaszentlászlón, a tavon készültek. (Sógorom fotói.) Engem mindig a Gyilkos tóra emlékeztetnek


Ezek csak rétegek.... Egyszer megkérdeztem a vonaton egy felszálló utast, hogy került a kereszt a mező közepébe? Tudtam, hogy ezeket régen utak, dülőutak mellé állították. Aztán kiderült (amit a vonat ablakán másik oldalra kitekintve már sejtehett az ember) régen előtte haladt el a mezőre kivezető út. Csak közben lettek sínek, vasútállomás, stb. Csak a kereszt maradt, pár éve még teteje is volt - emlékeim szerint. Így kopik el, megy tönkre, kár érte!

3 megjegyzés:

  1. Visszaolvasgattam.. és olyan szomorú dolgok érkeznek felőled! Remélem a szomorúságot a derű váltja fel!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Kata, jó szemed van, rossz napok vannak mögöttem,nagyon feszült, kiborult vagyok. Lesz ez majd jobb is!

    VálaszTörlés
  3. A fotok gyonyoruek, csak ugy, mint egy szomorusag is lehet igazan nagyon szep.
    Majd jon a mosoly is:)

    Nagyon szep hetveget Neked!

    VálaszTörlés