Oldalak

2012. június 11., hétfő

Ember tervez

időjárás végez. A hétvégét édesapámnál töltöttem, tegnap este érkeztem a házba, hogy befejezzem a kerti bútor átfestését (is). Ehhez képest szakad az eső.



A legszebb levendula, s a gazok, amelyeket ma gyomlálnám ki.... 15 tővel vettünk levendulát, mindenféle helyekre ültettük, a hátsó kert kivételével, mert oda körbeültettük vele a kert egyik oldalát. Ez ment a legkevesebbre. Nem is értem miért? Gyakorlatilag egész nap süti  a nap. Vagy a fagyok miatt ezek voltak  a legkiszolgáltatottabbak?


Döntöttem, az elfajzott napraforgókat kidobom. Hatalmas levelek, takarnak minden virágot. Tavaly kis levelek voltak az eredeti növényen, úgy látszik tiszta magot kell vetni, nem az előző évi termést. Tanultam belőle.

1 megjegyzés:

  1. A levendula nálam sem fejlődik egyenletesen. A körben 3 bokor hatalmas lett, kettő visszafagyott, ezek is szépek, de a testvéreikhez képest feleakkorák sincsenek. Pedig ugyanazon a helyen vannak. De legalább megmaradtak, és így kitolódik a virágzási idő is.

    VálaszTörlés