Oldalak

2012. május 1., kedd

Fazekasok

Fazekasok találkozását megnézni  voltunk a hét végén Zalaegerszegen. Sajnos a sátraknál nem fotóztam, mert akik miatt kimentem nem jöttek el. Nagyon készültem vásárolni tőlük.....    Pállék Brüsszelben voltak, ennek örülök, csak végtelenül sajnálom, hogy ide nem látogattak el. Nem találtam Les Gáborék sátrát sem. Mert volt, hogy itt voltak, de nem volt pénzed, máskor eljöttek, de te más vidéken jártál, most gyűjtöttél pénzt, felkészültél, elmentél, s mondjam még? Azért mások voltak, egyéb látnivalók is, hiába nem mentünk ki, csak mégis.....





 






  Egy kis régi zene a fotón látható zenekartól. Kevesen hallgattuk őket, sajnálhatja, aki nem ült be hozzájuk!

5 megjegyzés:

  1. Azert latszik, hogy jo volt a hangulat:)de aterzem a bosszankodasod.

    En is szeretnem kiprobalni, majd ha minden egyenesben lesz, akkor talan sikerul meg az iden.En csak hobbi szinten, magam oromere:)

    VálaszTörlés
  2. A Hollóének Hungaricát én is nagyon szeretem, zeneileg és emberileg, bolondos egy kompánia. :)A fesztiválra is jó lenne egyszer elmenni, de annyi fesztivál van, hogy nem győzi az ember...

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus hangulatot csináltak, velük seperték le a színpadot, ahogy mondják. S látszott rajtuk, maguk is örömmel csinálják.

    VálaszTörlés
  4. Ez a fő erősségük, hangulatcsinálás. :) A Visegrádi Palotajátékokra miattuk járunk a barátnőmmel, szombat este nagy táncika van, a hagyományőrzők és a nézők együtt táncolnak a Hollóének zenéjére. A blogomra raktam is fel képeket, lesd meg, ha érdekel. :)

    VálaszTörlés
  5. Indulok dolgozni, majd este megnézem, kösz.

    VálaszTörlés