Oldalak

2012. április 1., vasárnap

Tavasz ismét




Tavasz a kertben, csak ma délelőtt valami csontig hatoló hideg szél fújt, menekültünk be a szobába a jó meleg kályha mellé. A tegnap kiszoktatás alatt álló növényeimet ma bent tartottam, féltem őket, de a leanderek úgy látom állják az időjárást. Az egyik tövig visszavágva, a másik meg szinte virágba borul lassan.

A kerti munkákkal lassan haladunk. Az évek óta nem művelt kertet ássuk fel, eltörve ásókat és kapákat. Ezek közt volt régi is, de a vadonatúj ásó is eltört. Én tegnap kapával próbáltam  a gyomoktól megszabadítani a rögöket, mint segédkertész, de mára kinyúltam, no meg gondolom az időjárás is alám tett. Férj, mint főásó tevékenykedik, s tördeli a nyeleket. (Csak zárójelben jegyzem meg: mikor lesz ebből kert, avagy a türelem rózsát terem, s a tanulópénzt meg kell fizessük?Hogy némi szólásmondásokkal biztassam magam, magunkat...). A virágvetemény természetesen jó hét óta földben, hogy mi végre majd a napos idő elárulja, előhívja nekünk. Így állunk április elsején Szent György havában.

2 megjegyzés:

  1. A lidl és az aldi időnként nagyon jó minőségű ásókat és kerti eszközöket árul. Igaz nem olcsó, 3000 forint körül van egy ásó, de nagyon megéri az árát! ha lehetőséged van rá én ajánlom, hogy szerezzetek be egyet.

    VálaszTörlés
  2. Most ilyen tavasz van, hol napos meleg arcát mutatja, máskor meg viharos szélfútta frizuráját.A kerttel én is küzdök, mert olyan kemény a talaj.Minden évben fel lett ásva és mégis.Nagyon hiányzik a csapadék.Meggondolandó, hogy mit ültessek bele, mert nem akarom állandóan öntözni.

    VálaszTörlés