Oldalak

2012. április 9., hétfő

Megjöttek a gólyák!!!

s természetesen, mert kertészkedtünk nem volt nálam fényképezőgép. Előbb az egyik vitorlázott el felettünk, aztán a párja. MI meg ástunk, gereblyéztünk, földet ráztunk ki. Nálunk munkával telt el a mai nap, de végre elkészültek az ágyásaink. Került bele sárgarépa, gyökér, sóska, borsó, hagymák, s citromfű. Ez az én mániám, majd meglátjuk mi végre.

S hogy ne köszönjek el fotók nélkül: a kedvenc birkáim. (A tulipánok még mindig nem nyílnak, pedig nagyon bíztam bennük, s a levenduláimat úgy látom megviselte a tegnapi fagyos éjszaka. Szabadföldi palánták, remélem mihamarabb magukhoz térnek. S remélem a fagyos éjszaka -3 fok miatt ma hoztam be utoljára  a muskátlikat is....)


2 megjegyzés:

  1. Akkor jó sok munka van a hátatokban:) Majd várom a fejleményeket.

    VálaszTörlés
  2. Citromfűt én is szeretem, isteni finom szörpöt lehet belőle készíteni nyáron.Hja, a reggeli fagyok...a korai virágokat mind megcsipkedte.Sajna a lilaakácom is lefagyott.

    VálaszTörlés