Oldalak

2012. március 29., csütörtök

Körbejáró recept

Első számú recept,

 ahhoz hogy a világ gazdasága helyreálljon, a következőkre lenne szükség:
 - a kínaiak ne egyenek egy napig..!!
 - az oroszok ne igyanak egy napig..!!
 - a romák DOLGOZZANAK egy napig !!

 A második recept
 a koldusok sikere:

 - Két román cigány koldus találkozik valahol Olaszországban, és az
egyik megkérdezi:
 - Mennyi pénzt kerestél ma..??
 - 6 eurót..
 - 6 eurót..?? Mit csináltál, hogy csak 6 eurót kerestél..???
 - Mindent megpróbáltam - rongyosan öltözködtem, megtört szerencsétlen
arcot vágtam, és még egy karton papírra azt is kiírtam, hogy
feleségem, és 4 gyerekem van, akiket el kell tartanom.. És te mennyit
kerestél..??
- 6000 eurót !
 - Miiiii??? Azt meg hogyan csináltad, hogy ilyen sokat adtak neked??
 - Letettem magam mellé egy papírt, amire ezt írtam: "már csak 6
euróra van szükségem, hogy visszamenjek Romániába".

2 megjegyzés: