Oldalak

2012. január 4., szerda

Olvasok egy könyvet

Ismét találtam egy könyvet. A könyvtárban az új könyvek között szinte húzott magához, már többször megfigyeltem ezt könyveknél. Talán a borítója igért valamit a régi fotóval? Egy különleges világba viszi el az embert. Fantázia, időutazás és mögötte különleges kapcsolatok emberek közt. Még nem fejeztem be, mégis ajánlom. Harry Potterhez hasonlítják, vagy onnan indulnak az ajánlással, mert az népszerű? Érdekes, nekem eszembe sem jutott. Tán a misztikus világa, a helyszín miatt? A könyv közepén járok, biztos várnak még meglepetések. Izagalommal várom!

S ami érdekessé teszi, régesrégi érdekes fotók a szöveg teljes értékű társai, mintegy magyarázzák, életre keltik a történetet. Mindenesetre érdekes ötlet.

2 megjegyzés:

  1. Szemezek mar egy ideje ezzel a konyvvel, es a belole keszult film ajanloja is felcsigazta az erdeklodesemet. A fenykepek kapcsan pedig irok majd valamit levelben... Koszi az ujabb ajanlot, es nagyon tetszik az uj kep a fejlecen!

    VálaszTörlés
  2. Film? Én úgy élveztem, hogy elképzelem, benne járok ebben a világban. Persze film nélkül ma már nem lehet sikerkönyv. Néha sajnálom, éppen a lényegét, a fantáziát veszik el az embertől vele.

    VálaszTörlés