Oldalak

2011. április 14., csütörtök

Ember tervez

Eltöltöttünk egy hetet a HÁZ-ban. Próbáltunk festeni, de ahogy a szólás mondja: Nem szokta lúd a szántást.... Végül a konyha-előszoba vonulatra fogadtunk egy festőt. A férj festett, a feleség pedig a gerendák közt előfestett, finomított, törölte le a felesleget. A festőnek volt egy mondata, erre esett le nekem is a tantusz kitakaró csík. A fenébe! Mit megspórolhattam volna vele, fáradtságban, munkában. Hiába, a rutin hiánya....

Aztán a "malör". Beszélgettünk az  un. háló színeiről. Én úgy gondoltam beszélgetünk, mire kettőt fordultam a nagyszobai festék már azon a falon is száradt. Igaz részben, de sarki két falon. Először levegő után kapkodtam, aztán gondoltam, legyen rajta festék, legyen tiszta aztán majd finomítunk, egyszeri átkenés úgysem elég.


Aztán ott voltak a koldus népek. Aki járatos az állatok világában tudhatja, hogy itt bizony macskaállatokról van szó. Főleg a kandúrnak (a fekete) kielégíthetetlen a bendője, nem győztük hessegetni. A másik szomszéd, ők együtt járnak, együtt esznek, azaz  kandúr eszik, a másik macs nézi, esetleg maradék jut neki. Esetleg, igen nagy kegyesen. Ez sajnos még az ő otthonában is így van, s a balek hagyja... legfeljebb a gazdái intézkednek.

S még pár szó a kutyusról. Őt elődeinktől a cicával együtt mondhatni örökbe fogadtuk.  Nagyon szeretem őt. Irigylem hatalmas energiáját, s ha látom a  szemében rejlő szeretetet, hálát, feledem, hogy gyakorlatilag miatta kell többször ideutaznom, kell szomszédokat segítségre kérni az etetésben stb. Viszont kár lett volna egy menhelyen  lennie. Nem ezt érdemli., nem ezt érdemelné.

Hát így állunk. Majd lesz szebb is, komfortosabb is, majd, majd, idő van. A lényeg megvan.

1 megjegyzés:

  1. Szép gesztus, hogy az állatokat örökbe fogadtátok még ha gond is jár velük. Mint mindennel!DE megéri !

    VálaszTörlés