Oldalak

2011. március 18., péntek

Álmok, amik valóra váltak





Évek óta vágytam étkészletre, amelyet egy fazekassal készíttetek el. Csodáltam az ő munkáit, gyönyörű formát ad edényeinek, tárgyainak.  Valamelyik évben egy versenyen díjat is kapott valamely edényfajta korongozásáért. (Hja, a memóriám....) Most kiderült díszítésben sem utolsó.

Úgy gondoltuk, hogy számunkra a házunkban fontos lesz, hogy ilyen tányérokból együnk, ezekből a poharakból igyunk, s az ő edényeiben süljön, följön az étel. Gyűjtögettük a pénzt, számunkra az ünnepek ajándéka az volt, s mikor úgy éreztük  léphetünk, felkerestük őt. Az eredményt nézve megérte. Köszönjük neki.

5 megjegyzés:

  1. Szabad tudni e remek mester kilétét? Gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  2. Szépek ezek az edények. Az engem is érdekelne, hogy hol készültek.

    VálaszTörlés
  3. Ha adsz egy email címet(akár az email címemre, elküldöm a nevet, elérhetőséget).

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm. Leginkább az érdekel, hogy merrefelé készülnek ilyen szép kerámiák. (Pl. az Örség hagyományosan fazekas vidék, ott sok szépet láttam.) A vásárlás sajnos most nem aktuális.
    videkiporta@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Én is ilyenről álmodom évek óta! Remélem, egyszer nekünk is lesz! Minden ételt ünnepivé tesz a hétköznapokban egy ilyen készlet.

    VálaszTörlés